onsdag den 14. januar 2009

Iquitos

Saa er det tid til at drage videre. Hjemmefra, havde jeg lagt en masse planer for hvor jeg skulle hen hvornaar, men naar man er ude, aendres planer meget nemt. Efter trekket ville jeg gerne videre. Det oplagte maal var Cusco, men efter en snak med Kevin (amerikaneren), aabnede jeg mig atter op for noget nyt. Kevin har en veninde, der arbejdermed medicinsk forskning hos de lokale indianerstammer i Iquitos, Perus nordoest ende, graensende op til Brasilliens Amazonjungle... Saa nu staar det altsaa paa jungletur det naeste stykke tid.
Jeg tager bussen fra Huaraz i aften. En lille smuttur paa 7 timer til Lima. Derefter hedder det fly til Iquitos. Flybilletten er lidt peberet, ca. 1100 kr, men det er eventyret der taeller, og Alluruz lugter eventyr.

Kaerlige tanker
Alluruz

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg viste du ville ende hos indianerne ;0) Schiessl

Fru Sommer sagde ...

Jeg lugter også eventyr...vi er med dig knægt, hele vejen. Altså hjemme fra sofaen. Vi glæder os til fotos. Mange kærlige tanker fra Familien Bruun*Sommer

rikkesommer.blogspot.com