fredag den 2. januar 2009

Baggage

AAAAARRRGHHH!!!!

Har ikke faet min baggage endnu. Vi bliver ved med at ringe til dem i lufthavnen. Min baggage ER kommet, men de bliver ved med at udskyde leveringen... Jeg er ved at vaere godt traet af det. Jeg vil sagtens kunne tage derud, men de bliver ved med at sige, at de kommer lige om lidt!?

Naa... Jeg havde ellers en god Nytaarsaften. Her kom temmelig mange mennesker paa hostellet, saa der blev festet og danset paa bordene. Senere paa aftenen, tog jeg til et spillested, hvor der var det laekreste latin bigband. Det swingede, som jeg sjaeldent har hoert det. Alluruz maatte ud og danse salsa med de lokale chikas.
Samme aften moedte jeg et par, Eddy (australier) og Aemee (franskmand). Vi swinger godt sammen, og de har lavet nogle fede ting hernede, blandt andet har de koebt en hest til et trek, og solgt den igen!!? Desvaerre, skal de hjem om et par dage. Men idag var jeg med Eddy ved stranden for at surfe... MEN JEG MANGLER STADIG MINE TING (bl.a. badebukser).

Man faar snakket meget om forskellige steder her i Peru. Jeg er blevet lidt hooked paa at tage Nordpaa til Huaraz, et efter sigende fantastisk trekking omraade.
Jeg vil gerne videre snart...

Godt nytaar til alle - haaber det bliver givende paa alle mulige maader!

Alluruz

Ingen kommentarer: