mandag den 5. januar 2009

Baggage... second half

ENDELIG!!!!

Min baggae kom i gaar aftes - det var saadan en lettelse! Ikke et oeje var toert. Her paa hostelet er jeg kendt som "the guy who waits for his luggage", saa alle klappede og hujede, da jeg endelig kom gaaende med min rygsaek... nogle spurgte endda om de kunne faa lov at roere ved den!! :o)

Saa... jeg har haft det godt i Lima. Har moedt nogle fantastisk soede folk (nogle fanger jeg maaske senere paa min tur), meeen har faaet lidt ooe/hostel kuller og er mere end klar til at komme afsted. Jeg har bestilt en natbus til Huaraz... Mountains and treeking, here I come!!!
Jeg regner ogsaa med, at tage en uges intensivt spanskkursus, naar jeg naar frem - Det gaar godt i traad med, at det er vigtig at aklimatisere for hoejderne. Det gaar endnu bedre i traad med, at mit spanske ikke raekker til saerligt meget mere, end at udstille mig selv, som den gringo jeg er... "Hablas Ingles?"

Wauw, glaeder mig virkelig til at komme afsted!!

Alluruz

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Outfucking standing :)det var sq osse paa tide at du fik din bagage Hombre..god trekking og spansk kursus. hilsne jesper m

Anonym sagde ...

Hola señor Alluruz
Tillykke med bagagen. Er rigtig glad for at være i din klasse, og de er sgu da gode til engelsk, det må vist være din fortjeneste. Jeg forsøger at holde standarden.
Det lyder som om det er fedt i Peru, selvfølgelig lige bortset fra det med baggagen. Glæder mig til at høre mere
fra dig.
K.H Birger

Caroline Lodging Family House Hostel Huaraz sagde ...

Thank you for staying @ Caroline Lodging in Huaraz Allan! Please don´t forget to recommend us to your friends, and maybe see you....